• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Služba Telly letos prodala nejvíce sportovních balíčků, pomohl ji zájem o Ligu mistrů UEFA

Juraj Koiš Publikováno 22. 6. 2023
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

„Finále Ligy mistrů pro nás z hlediska objemu prodeje sportovních balíčků bylo nejúspěšnější akcí letošního roku,“ říká marketingový ředitel společnosti Telly Jan Schöppel.

Ilustrační foto – Pixabay.com

Finále nejprestižnější klubové fotbalové soutěže, Ligy mistrů UEFA, které se odehrálo minulý víkend mezi týmy Manchester City a Inter Milán, mělo dle očekávání velkou sledovanost. V rámci sportovních akcí šlo o jeden z letošních vrcholů. Ze statistik televizního operátora Telly vyplývá, že zápasy fotbalové Ligy mistrů mají obecně mimořádně vysokou sledovanost.

Naprostá většina diváků letos od osmifinále až po finále sledovala kompletně celé zápasy, tedy včetně předzápasového studia. Sobotní finále, odehrané v Istanbulu, mělo ze všech letošních zápasů Ligy mistrů suverénně největší sledovanost.

Sledovanost byla ve srovnání se semifinálovými zápasy vyšší o 38 procent. Finále nejprestižnější fotbalové soutěže zaznamenalo také vysoký celkový čas u obrazovky – průměr odsledovaného času u všech diváků Telly činil 2,2 hodiny. To znamená, že kromě samotného zápasu diváci sledovali před- i pozápasové studio. Pro srovnání: u čtvrtfinálových zápasů Ligy mistrů činil čas u obrazovky 1,7 hodiny.

„Předpokládali jsme, že finálový zápas bude mít velmi vysokou sledovanost a samozřejmě jsme na to byli připraveni. Díky našim optimalizovaným systémům jsme nezaznamenali žádný výpadek. Největší zátěž se strmým nárůstem sledovanosti o desítky procent přišla v den zápasu kolem 20:30 hodin, pár minut před zahajovacím výkopem, ale na rychlost odbavování požadavků našich diváků to vliv nemělo,“ říká marketingový ředitel Telly Jan Schöppel.

Finále Ligy mistrů mělo zároveň očekávatelně kladný vliv i na prodej sportovního balíčku, který si mohou diváci zakoupit kdykoliv s možností okamžité aktivace.

„Finále Ligy mistrů pro nás z hlediska objemu prodeje sportovních balíčků bylo nejúspěšnější akcí letošního roku,“ doplnil Jan Schöppel se společnosti Telly.

Naprostá většina diváků letos od osmifinále až po finále sledovala kompletně celé zápasy, tedy včetně předzápasového studia. Sobotní finále, odehrané v Istanbulu, mělo ze všech letošních zápasů Ligy mistrů suverénně největší sledovanost.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
czech pay tvdigitální satelitní televizeiptv operátorplacená televizepříjem televizesatelitní televizetelevize přes internettelly cz


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Porovnání nabídek internetových TV služeb. Jaké jsou ceny v roce 2025 a na kolika zařízeních můžete sledovat televizi?
Juraj Koiš 30. 4. 2025
Mohlo by vás zajímat
Warner Bros. Discovery po návratu k HBO Max přehodnotí některé své lineární projekty
17. 6. 2025
Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
16. 6. 2025
FilmBox Premium o víkendu s mimořádnou televizní premiérou
13. 6. 2025
Amazon Prime čelí stížnosti u soudu od regulátora kvůli diskutabilním praktikám při nabírání nových klientů
Čtěte dále

Amazon Prime čelí stížnosti u soudu od regulátora kvůli diskutabilním praktikám při nabírání nových klientů

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Warner Bros. Discovery po návratu k HBO Max přehodnotí některé své lineární projekty
    • Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
    • Dvoudílný film České televize vstupuje do druhé etapy natáčení

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter